Een telefooncentrale voor al uw vestigingen

Een eigen telefooncentrale is onmisbaar in ieder bedrijf. U communiceert ermee naar medewerkers in bijvoorbeeld andere vestigingen of op een andere verdieping, maar ook naar klanten en relaties. Daarom is het goed om een betrouwbare telefooncentrale te hebben. Voicedata heeft voor iedere bedrijfssituatie een passende VoIP telefooncentrale beschikbaar, waardoor uw telefonie zo efficiƫnt mogelijk verloopt. Daarnaast bent u bij ons verzekerd van de laagste prijs voor iedere centrale en ieder totaalpakket dat u bij ons afsluit. Wij kunnen u altijd helpen aan een vrijblijvende offerte, waardoor u kunt zien wat u bespaart op de overstap naar Voicedata. Wij leggen u graag uit wat wij voor uw telefooncentrale kunnen betekenen en hoe u altijd de beste telefooncentrale uitkiest. Daarbij zetten we graag alle voordelen op een rij als u een contract bij ons afsluit.

Met de telefooncentrale van Voicedata bent u altijd bereikbaar

Als u een contract voor een telefooncentrale bij ons afsluit, kunt u altijd uw nummers behouden. Dit maakt het voor de werkgever en werknemers makkelijk om elkaar overal en altijd te bereiken. Daarnaast zijn er nog enkele voordelen van een telefooncentrale bij Voicedata:

  • Remote aanpassingen zijn altijd mogelijk. Hierdoor kunnen wij u altijd helpen met wijzigingen of controles aan uw centrale.
  • Het onderhoud gebeurt altijd bij dezelfde partij die de lijnen levert.
  • U kunt gratis (internationaal) bellen met al uw vestigingen.
  • U belt altijd tegen het scherpste beltarief.

Doordat onze telefooncentrale altijd betrouwbaar is, kunt u er vanuit gaan dat u uw medewerkers snel alle informatie kunt verschaffen die nodig is om het bedrijf goed te runnen. Of u nou een bedrijf heeft met meerdere vestigingen of een callcenter, voor iedereen is er een passende centrale. Het maakt daarbij niet uit hoeveel werknemers u heeft, iedereen heeft een vast nummer waarop diegene te bereiken is. Dit maken de verschillende varianten mogelijk. Zo is er de 3CX telefooncentrale, de Avaya IP Office 500, Voicedata IPPBX en de Hosted VoIP telefooncentrale. Alle centrales zijn bovendien flexibel in te richten, waardoor uw bedrijf altijd van het beste profiteert. Wij ondersteunen u met het gehele traject en zullen u altijd te woord staan bij eventuele problemen. Voor iedereen is er een telefonienetwerk op maat. Wij kunnen namelijk ook voor een koppeling met uw CRM-pakket zorgen. Zo kunt u met een klik van uw muis contact opnemen met iedereen binnen de organisatie of met uw klanten en relaties. Voor iedereen is er een flexibele oplossing waar wij graag aan bijdragen.

Betrouwbaar en functioneel bellen met Voicedata

Voicedata B.V. is al jaren de specialist op het gebied van zakelijke telefonie. Doordat wij ons vanaf het eerste moment op Voice-over-IP richtten, met andere woorden bellen via het internet, zijn wij een van de oudste spelers op de markt die volledig op VoIP gericht is. Deze telefoniediensten willen wij op een betrouwbare en professionele wijze implementeren in uw huidige infrastructuur, zodat het voor ieder bedrijf toegankelijk is. Daarbij streven wij naar betrouwbaarheid en functionaliteit, zodat u er bij ons op kunt rekenen dat u altijd bereikbaar bent voor uw medewerkers, klanten en relaties. Bij ons kunt u tevens ook terecht voor totaalpakketten. Hiervoor verwijzen wij u graag door naar voicedata.nl. Daarnaast kunt u ook contact opnemen middels de contactgegevens die vermeld staan op onze website of door het contactformulier in te vullen. Onze medewerkers staan altijd voor u klaar om uw vragen te beantwoorden en u te voorzien van het beste en persoonlijke advies. Nog niet overtuigd van de diensten van Voicedata B.V.? Kijk dan snel op onze website wat onze klanten van onze diensten vinden.

Reageren is niet mogelijk