Klantenservice Nuon

Zonder energieleverancier kunnen we eigenlijk niet, voor verwarming en elektriciteit hebben we dit gewoon nodig. Ben jij benieuwd of Nuon voor jouw huishouden een geschikte keus is? Neem dan eens contact op met de klantenservice van Nuon. Veel mensen blijven jarenlang zitten bij dezelfde leverancier en dat is in principe natuurlijk geen enkel probleem, maar soms kan het gewoon handig zijn om een overstap te maken. Het kan zo zijn dat jouw huidige energiemaatschappij gewoon niet meer het best past bij de hoeveelheid stroom en gas die jij afneemt. Als jij hierover twijfelt, dan kun je natuurlijk zelf gaan proberen een vergelijking te maken en kijken welke leveranciers het meest geschikt voor jou zijn, maar je kunt ook gewoon via de klantenservice Nuon medewerkers jouw vragen voorleggen. Je kunt dan bijvoorbeeld jouw vragen stellen over de verschillende contracten die zij bieden, de voorwaarden die zij hanteren en de tarieven die zij vragen. Zo krijg je informatie uit de eerste hand en weet je zeker dat deze informatie klopt. Contact opnemen met de klantenservice van Nuon is daarom zeker aan te raden voor wie wil overstappen.

Klantenservice Nuon voor bestaande klanten

Ook als jij al klant bij hen bent, kan het natuurlijk zo zijn dat jij eens een keer contact wilt hebben via de klantenservice met Nuon medewerkers. Je kunt bijvoorbeeld vragen hebben over jouw contract of over een rekening die je van hen ontvangen hebt. Ook kan het helaas een keer gebeuren dat je een klacht hebt en het beste is het natuurlijk om dit dan maar gewoon aan hen voor te leggen, zodat zij hier ook iets aan kunnen doen. Wil jij in contact komen met de klantenservice van Nuon, dan kan dit uiteraard op verschillende manieren. Ben je bij hen klant, dan kun je via je eigen klantenpagina verschillende zaken met hen regelen. Je kunt ook met hen chatten of hen een berichtje sturen via sociale media. En dan is er uiteraard ook nog de mogelijkheid om met hen te bellen. Waar gaat nu jouw voorkeur naar uit? Bellen of chatten met de klantenservice van Nuon heeft natuurlijk als voordeel dat je heel direct met een medewerker in contact staat. Sociale media is dan weer wat laagdrempeliger en daar komt bij dat je daarop op ieder moment van de dag een bericht kunt plaatsen, je bent dan niet aan hun werktijden gebonden. Zo is er dus voor ieder wel een geschikte optie beschikbaar..

Sneller bellen met hulp van De Klantenservice

Gaat jouw voorkeur uit naar telefonisch contact, dan doe je er goed aan om voordat je gaat bellen eerst even een kijkje te nemen op de website van De Klantenservice. Zoals ieder bedrijf werkt ook de klantenservice van Nuon met een keuzemenu. Heel begrijpelijk, want zo komt jouw telefoontje sneller op de juiste plek terecht. Maar ook onhandig voor jou als klant, want je moet dan eerst het hele menu afluisteren en dan bepalen welke optie voor jou de juiste is. Op de site van De Klantenservice helpen ze jou hiermee, ze hebben daar namelijk het hele keuzemenu van de telefonische klantenservice bij Nuon uitgeschreven. Daar kun je bijvoorbeeld lezen dat je moet kiezen voor:

  • 0 als je vragen hebt over nieuwe tarieven
  • 1 als je jouw termijnbedrag, rekeningnummer of manier van betalen wilt aanpassen
  • 2 voor openstaand saldo, jaarrekening, aanmaningen en betalingen
  • 3 als je een verhuizing, meterstand of wijziging in verband met overlijden door wilt geven

Zo kun jij dus al vooraf zien welke opties jij het best kunt kiezen. Dat maakt bellen met de klantenservice van Nuon een heel stuk gemakkelijker en sneller!

Reageren is niet mogelijk