Hulp bij een incasso

Heb jij een prachtige opdracht afgeleverd voor een klant en heb jij aan het einde van de maand netjes de factuur opgestuurd? Is dit inmiddels al weken of zelfs maanden geleden en heb je, zelfs na het versturen van meerdere herhalingen, nog steeds geen geld ontvangen? Dan wordt het tijd om een incasso uit te sturen. Hoe kun je dat het beste doen? Door contact op te nemen met het bedrijf CrediFin Nederland. Hier hebben ze een ruime ervaring met het versturen van een incasso naar een debiteur van jouw bedrijf.

  • Aangetekende email
  • Sms
  • Whatsapp

Bij dit bedrijf hebben ze inmiddels geleerd dat er meerdere wegen zijn om een debiteur te benaderen voor het incasso. Hiervoor hebben zij de speciaal door hen ontwikkelde aangetekende email. Hierin zit iDeal verwerkt, waardoor de klant direct de mogelijkheid heeft om het incasso te betalen. Ook via de sms is deze mogelijkheid aanwezig. De kans dat de klant dan het incasso meteen betaalt, is dus aanzienlijk. Het wordt ze op deze manier namelijk wel heel erg makkelijk gemaakt. Toch zitten er altijd nog debiteurs tussen, helaas, die dan nog steeds weigeren om te betalen. Er zal in die gevallen ook geprobeerd worden om contact te krijgen via bijvoorbeeld whatsapp, voice-dialing en zelfs social media. Bij CrediFin Nederland doen ze er echt alles aan om de wan betalende klant op de hoogte te stellen van het incasso en zo alsnog jouw factuur betaald te krijgen.

Betaalde incasso of No Cure No Pay

Een van de redenen waarom veel bedrijven voor CrediFin Nederland kiezen om een incasso (of meerdere incasso’s) aan te laten pakken is omdat zij hier werken met een No Cure No Pay service. Dit betekent dat jij pas betaalt voor het afnemen van hun diensten, of eigenlijk doet jouw klant dat, als het incasso ook echt betaald wordt. Gebeurt dit laatste, ondanks de vele pogingen van CrediFin Nederland, niet? Dan betaal je hier dus niets voor. Zij hebben bij dit bedrijf echt het beste met je voor. Voor hen is het belangrijk dat jij het geld krijgt waar je recht op hebt. Tenslotte heb jij er hard voor gewerkt om dat te verdienen. Er is natuurlijk altijd de hoop dat dit een eenmalig akkefietje is. Daarom zit je bij CrediFin Nederland ook nergens aan vast. Je kunt ervoor kiezen om slechts een keer van hun diensten gebruik te maken of je kunt meerdere keren bij ze aankloppen. Een ding is in ieder geval zeker: de kans is heel erg groot dat het incasso hier uiteindelijk betaald wordt.

Toch nog het geld op je rekening

Als een klant de factuur die jij hem of haar hebt opgestuurd niet betaalt, dan doe je er zelf natuurlijk al de nodige dingen aan om dit alsnog voor elkaar te krijgen. Van het sturen van herinneringen tot telefonisch contact proberen te zoeken, er zijn genoeg mogelijkheden waar je voor kunt kiezen. Helaas is de ervaring nog steeds dat het gewoon niet altijd succesvol is. Daarom is het wel zo fijn om het bedrijf CrediFin Nederland hiervoor in te huren. En omdat je nergens vast aanzit, kun je dus op ieder moment dat het jou uitkomt contact met ze opnemen. Heb jij dus een klant die een factuur maar niet betaalt en wil je hier graag iets aan doen? Neem hierover dan contact op met de medewerkers van CrediFin Nederland. Zij kunnen je dan vertellen wat er allemaal mogelijk is en wat jouw rol hierin is. Je kunt ook een kijkje nemen op de website om te zien wat zij voor je kunnen betekenen.

Reageren is niet mogelijk